Ryhmätunnit, GroupTraining, PersonalTraining

Pilates, jooga, functional training, fitroller, crossfysio

Liikuntapalvelut yrityksille

Tarjoamme erilaisia liikuntapalveluita yrityksille Hakaniemen toimipisteessämme tai yrityksen omissa tiloissa.

Alla on kuvattuna tarkemmin tämän hetkiset palvelumme. Kaiken toimintamme taustalla on tavoitteemme tehdä ihmisistä terveempiä. Lisätä heidän energiaansa, ei väsyttää. Lisätä liikkuvuutta, ei kiristää lihaksia entisestään. Lisätä terveitä ja tuottavia työpäiviä jokaisen ihmisen jokaiseen vuoteen.

Huomaathan, että voit tilata meiltä myös Työhyvinvointi- tai Virkistyspäivän ohjelman kokonaan tai osaksi toteutettuna.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin luodaan teille kokonaisuus joka toimii!

Käynnistä toiminta

Ryhmätunnit

Fitroller

Haluatko rentouttaa kehoa ja parantaa ryhtiäsi? Haluatko kokeilla vuoden kuuminta uutustuntia?

HE Fysion Fitroller tunnilla yhdistetään laadukkaat rullat (eli ei vaahtmuovia) ja huolella suunnitellut rullaustekniikat jotka todella avaavat kehoa ja vahvistavat tukilihaksia samalla.

Rullatunti on tämän vuoden kuumin tulokas joka on rantautunut jo useille saleille ja sadat ihmiset ovat kokeneet sen tehon. HE fysiossa et tarvitse vuosikorttia ja saat ohjaajaksesi huippuammattilaisen.

Rullaus - Sidekudoksen hoito

Vammat, toistuvat liikkeet ja jopa pitkittynyt liikkumattomuus voivat heikentää lihasten ja fascian, lihaksiasi ympäröivän ja niitä tukevan kudoksen, toimintakykyä.

Seurauksena on alueita, joiden toimintakyky on häiriintynyt. Näitä kutsutaan usein trigger-pisteiksi.

Trigger-pisteet ovat yleensä äärimmäisen jännittyneitä sekä kosketusarkoja ja haittaavat ympäröivien lihasten liikkuvuutta. Jännittyneet kohat eivät aina ole pisteitä vaan voivat olla hyvin laajoja.

Tällaisen kudoksen toimintakyky voidaan usein palauttaa syvähieronnalla, josta käytetään myös termiä ”fascial release” (Vakiintunutta suomennosta ei ole vielä).

Trigger-pisteen painaminen useiden sekuntien ajan auttaa laukaisemaan sen jännityksen ja edistämään paranemista.

Koulutetut hierojat osaavat asiansa, mutta harvalla on varaa ammattilaisen palkkaamiseen riittävän usein.

Fitroller tarjoaa miellyttävän ja taloudellisen vaihtoehdon itsehoitoon. Yhdistämällä hierontaa ja rullasusta voit nauttia terveestä ja energisistä elämästä pitkään!

Ohjaajat: Mikko Harju, Jukka Harju, Emilia Takkunen

FunctionalTraining

Functionaalinen treeni on liikettä ja liikkumista koko keholla. Periaatteessa ilman välineitä, paljain jaloin.

Treeni on hauskaa, terveellistä ja erittäin monipuolista. Treeni kehittää voimaa, notkeutta, ketteryyttä, tasapainoa, kehonhallintaa, ihan kaikkea!

Treeni sopii ja suosittelen sitä kaikille. Liikkeet perustuvat liikkumisen mestarin Ido Portalin filosofiaan ja Kari Koskisen omiin ideoihin.

Ohjaaja: Kari Koskinen

Kahvakuula
Pilates, jooga, syvävenyttelyt

Valmennusohjelmat

GroupTraining -ryhmävalmennus (3kk tai 6kk)

Toimintamalli:

  • Ryhmävalmennus >> kokoontuminen tarpeen mukaan 1-2 krt / viikko + yksilöohjausta.
  • Ryhmät kootaan mahdollisimman samanlaisen taustan ja nykytilanteen omaavista henkilöistä ja jos mahdollista sellaisista henkilöistä, joilla on aiemmin ollut samanlaisia tavoitteita mitä ryhmällä on ja jotka ovat jo matkalla kohti näitä tavoitteita.
  • Jokainen osallistuja testataan ohjelman aluksi ja lopuksi ja testitulokset toimitetaan ostajalle.
  • Ryhmävalmennus mahdollista toteuttaa yrityksen omissa tiloissa.

Valmennusohjelman kestoksi suosittelemme 6kk.  Tällöin ohjelma voidaan jaksottaa esim. siten, että ensin on 3 kuukautta yhteenmenoon. Sitten 1-3kk:n tauko ja tämän jälkeen taas 3 kuukautta yhteen menoon.

Valmennusfilosofia:

  • Ryhmäharjoittelun taustalla on jo yli viiden vuoden ajan käytännössä toimivaksi kokonaisuudeksi havaittu Jukka Harjun kehittämä kokonaisvaltainen harjoitusmenetelmä, jossa yhdistetään luonnollisen liikkumisen yhteyteen ravintoasiat rennolla lisäämisen metodilla.
  • Ryhmäharjoittelu ei ole repivää rääkkiä vaan rauhallista etenemistä kohti terveellisempää elämäntapaa.
  • Harjoittelun yhteyteen on lainattu liikkeitä ja harjoitteita muun muassa voimistelusta, kamppailulajeista, joogasta ja pilateksesta.
  • Harjoitteissa hyödynnetään usein kuminauhaa, gymstickiä, käsipainoa ja muita mielenkiintoisia välineitä.
  • Harjoittelun pääosassa on aina harjoittelijan oma keho.
  • Jokaisen harjoitustapaamisen lopuksi rentoudutaan erilaisten hiljentymisharjoitusten avulla.

Harjoittelumalli sopii kaikille, jotka haluavat paremman kunnon, liikkuvuutta, kestävyyttä ja ketteryyttä. Sopii liikuntaa aloittaville ja niille, jotka haluavat entistä paremmat tukilihakset, vahvemman selän ja lisää vireyttä.

Kevennysryhmä (3kk)

Luonnollisesti ja rennosti kohti ihannepainoa

  • Luentoja ja liikuntaa
  • Valmentajana kokenut personal trainer
  • 8 tapaamista
  • 4–10 henkilön pienryhmä

KURSSIN SISÄLTÖ

  •  Omat toimintamallit: tiedostaminen, tunnistaminen, muuttaminen ja parantaminen
  • Painonhallinnan kokonaisuus: henkinen hyvinvointi, ravinto ja liikunta
  • Oikea ravinto: terveyttä ja energiaa

KURSSILTA SAAT

  • Motivaatiota ja voimaa vertaisryhmästä
  • Lisäenergiaa, itseluottamusta ja positiivista elämänasennetta

Avaimet pysyvään painonhallintaan!

PersonalTraining (3kk tai 6kk)