FYSIOTERAPIA

• Ahdas olkapää
  • Jäätynyt olkapää
  • Tennis- ja golfkyynärpää
  • Tuntematon selkäsairaus tai määrittelemätön selkäkipu
  • Plantaarifaskiitti ja ”luupiikki”
  • Juoksijan tai hyppääjän polvi ja muut polvien kiputilat
  • Lonkan ja lantion kipu/toimintahäiriö
  • SI-nivel- ongelmat

Fysioterapian perustana on fysioterapiatiede ja siinä sovelletaan monen muun (mm. lääketieteen, terveystieteiden, liikuntatieteen, sosiaali- ja käyttäytymistieteiden) tieteenalan tutkimusta ja tietoa.

Fysioterapeutin osaamisessa on keskeistä motorisen oppimisen ja kontrollin sekä anatomian, fysiologian ja erityisesti patofysiologian sekä niihin liittyvien ihmisen toimintamahdollisuuksien ja -rajoitteiden ymmärtäminen.

Fysioterapeutti antaa sinulle avun, kun tarvitset nopeasti apua esim. äkilliseen kipuun, toimintakykyyn tai huimaukseen. Kun tarvitset ammattitaitoista apua tapaturmasta tai leikkauksesta kuntoutumiseen tai kun kärsit erilaisista tuki- ja liikuntaelin vaivoista ja haluat palauttaa kehosi luonnollisen toimintakyvyn ja lisätä liikettä elämääsi

kinesioteippaus - apua selkävaivoihin

Kinesioteippaus kuntoutuksen tukena

Kinesioteipin ja kinesioteippauksen avulla pystytään poistamaan tehokkaasti kiputiloja, parantamaan nivelten liikkuvuutta, ohjaamaan lihasten ja nivelten liikeratoja sekä nopeuttamaan vammautuneen kudoksen paranemista. Kun kinesioteippaus yhdistetään hierontaan, niin tulokset ovat yksinkertaisesti mykistäviä.

CryoTerapia -huippukylmähoito akuutin kivun poistaja

Huippukylmä -hoitoa on annettu ihmisille (erityisesti urheilijoille) jo yli 20 -vuotta. Meidän tavallisten suomalaisten saataville se on tullut kuitenkin vasta aivan viime vuosina.

Huippukylmä hoidossa käytetään kylmäpistoolia, jolla pystytään ”ampumaan” -78C suihke suoraan kivuliaalle alueelle. Hoito on täysin kivuton sekä turvallinen.

HE FYSIOSSA CryoTerapiaa pääsee hyödyntämään Hämeentien toimipisteessä.

Cryonic

TUTUSTU TARKEMMIN

FYSIOTERAPEUTTEIHIMME

Kimmo Mononen

KIMMO MONONEN

Fysioterapeutti, koulutettu hieroja

Toimipisteet: Hämeentie ja Vallila

Tomi Lehtonen - koulutettu hieroja, fysioterapeutti

TOMI LEHTONEN

Fysioterapeutti, koulutettu hieroja

Toimipisteet: Vallila

VARAA AIKA FYSIOTERAPEUTILLE

Löydät fysioterapeutin palvelut Hämeentien ja Vallilan toimipisteistä. Huom! Vallilan toimipiste vain OP:n pääkonttorissa työskentelevien käytössä.

Hämeentie

[Hämeentie 22]

Vallila

[OP:n pääkonttori]

KIMMO MONONEN

Peruskoulutus: Fysioterapeutti, Urheilu- ja klassinen hieronta

Syventävät opinnot: Kinesioteippauksen perus- ja jatkokoulutus

Olen valmistunut Metropolia Ammattikorkeakoulusta fysioterapeutiksi vuonna 2015 ja Itä-Suomen Liikuntaopistolta koulutetuksi hierojaksi/ urheiluhierojaksi vuonna 2011 sekä erityisryhmien liikunnanohjaajaksi vuonna 2010.

Vahvuuksiini kuuluvat tuki- ja liikuntaelimistön vaivat sekä liikkumiseen ja hyvinvointiin liittyvä neuvonta. Minulla on vahva urheilutausta joukkuelajeista (salibandy, pesäpallo), joista oppimiani asioita pyrin hyödyntämään työssäni.

Olen kiinnostunut löytämään syyn mahdollisten kiputilojesi taustalla ja auttamaan sinua pääsemään niistä eroon. Kivuttoman kehon kanssa päivittäiset toimet sujuvat mukavammin ja elämänlaatu paranee.

Tervetuloa vastaanotolleni!

TOMI LEHTONEN

Peruskoulutus: Fysioterapeutti, Urheilu- ja klassinen hieronta

Syventävät opinnot: Selkärangan manuaalisen tutkimisen ja hoitamisen peruskurssi (C1/C2 OMT-kurssi), Kinesioteippauksen perus- ja jatkokoulutus

Hei! Olen Tomi Lehtonen ja toimin He Fysiolla fysioterapeuttina ja hierojana.

Valmistuin koulutetuksi urheiluhierojaksi 2010 ja fysioterapeutiksi 2015 Metropolian AMK:sta.

Olen erikoistunut tuki- ja liikuntaelimistön ongelmien hoitamiseen ja tavoitteenani on toimintakykyinen ja kivuton asiakas. Lisäkoulutuksena olen käynyt selkärangan manuaalisen tutkimisen ja hoitamisen peruskurssin (C1/C2 OMT-kurssi) vuonna 2015. Omaan monipuolisen lajitaustan niin yksilö- kuin joukkueurheilun puolelta.