Rintarangan liikkuvuus | 8 viikon kuntoutusohjelma

127.00

Osasto:

Kuvaus

SEURAAVA 8 VIIKON OHJELMA KÄYNNISTYY MAANANTAINA 14.5.!

OSTA OHJELMA NYT VIIKONLOPUN AIKANA TARJOUSHINTAAN JA PÄÄSET ALOITTAMAAN LIIKKUVUUSTREENIT HETI MAANANTAINA! 

Miksi sinun kannattaa kiinnittää huomiota rintarangan liikkuvuuteen?

Rintarangan liikkuvuudella on suuri merkitys päivittäisten toimintojen tekemiseen.
 
Puutteet rintarangan liikkuvuudessa voivat olla mm. yläselkäkipujen, rintakipujen ja hengitysvaikeuksien taustalla. Jäykkä rintaranka vaikeuttaa myös hyvän ryhdin ylläpitoa.
 
Henkilöt, joilla on hyvä liikkuvuus rinta- ja lannerangassa sekä hyvä selkälihasten voima, pystyvät korjaamaan sekä ylläpitämään hyvää ryhdikästä asentoa ja he kärsivät todennäköisesti muita vähemmän kehon eri kiputiloista.
 
Kysy itseltäsi nämä kysymykset:
 
1. Haluatko oppia liikkeet ja keinot, joilla palautat rintarankasi liikkuvuuden loistavalle tasolle?
2. Haluatko käynnistää systemaattisen toiminnan ja lähteä hyödyntämään fysioterapeutin suunnittelemaa 8 viikon harjoitusohjelmaa?
 
Jos vastasit kyllä, niin olet todellakin valmis laittamaan rintarankasi sille liikkuvuustasolle, jonka koko kehosi ansaitsee!
 
8 viikon Rintarangan liikkuvuus -verkkokuntoutusohjelma on fysioterapeutti Kimmo Monosen suunnittelema, 13 harjoitetta ja kehittyvän harjoitusohjelman sisältämä kokonaisuus, jossa kaikki on suunniteltu sinun puolestasi valmiiksi.
 
Sinun tarvitsee vain tehdä annetut harjoitukset ja nauttia liikkuvuuden parantumisesta.
 
Pidämme sinut sitoutuneena ohjelmaan koko 8 viikon ajan, emmekä anna sinun luistaa harjoitteiden tekemisestä!

Ja jos kaipaat vielä lisätietoa, niin poikkea täällä tutustumassa kuntoutusohjelmaan tarkemmin!